Instagram

poniedziałek, 17 czerwca 2013

coś starego, coś nowego

Do Swap Party Brussels pozostał niecały tydzień. Z tego powodu postanowiłam wykonać nieco ozdób, aby móc je pokazać w czasie imprezy.

It is leess than one week until next Swap Party Brussels! I decided to make some necklaces to bring it to the event.

Oto naszyjnik jaki zrobiłam sobie dawno temu.
This one I made some time ago:



A oto i dzisiejszy.
This one I made today.
Ciekawe, czy komuś się spodoba :)
I hope that someone will like it :)

3 komentarze:

  1. Mnie się podoba zwłaszcza ten pierwszy :-)
    A zdjęcie Twe w nim wydaje się jakieś takie znajome...

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy jest fajniejszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba piękne! Takie "ciężkie sprzęty" zdarza mi się nosić rzadko, co nie zmienia faktu że na kimś bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...