środa, 11 grudnia 2013

Badges giveaway

Tra la la. W sobotę, podczas rodzinnej przedświtecznej imprezki, zrobiłam kilka broszek - przypinek.
Chętnie się z Wami podzielę.
Hello Hello :) On Saturday during the Family Xmas party, I made some badges. I will be happy to share it with you.

Każda z przypinek to kolaż różnych wycinków gazet.
Every pin is made using some magasins scraps.

Na początku wykonałam kilka innych broszek (ale dopiero ćwiczyłam obsługiwanie maszyny, więc się nie nadają do pokazania).
Powyższa była jedną z moich pierwszych udanych wytworów. Niestety "uciął" się przy zawijaniu wyraz "five"
This one was one of my first, which was quite good. Unfortunatelly word 'five' was cut :/
 Ta zielona z kolei nie jest pokryta przezroczystą folią. Niestety nie można się z nią kąpać.
This one doesn't have a protection, so it isn't waterproof.
 Broszka z kobietą w czerwonej sukience dziwnym trafem zrobiła furorę wśród pań :)
All ladies loved this one. I have no idea why ;)
A ta po zapięciu jest do góry nogami.
And this one is upside down :)


Jeśli tylko chcecie dostać ode mnie jedną z przypinek - zostawcie mi wiadomość w komentarzu. Nie zapomnijcie napisać, która z nich najbardziej wam się podoba :)
Zapisy do 22 grudnia. Dzień później wylosuję wygraną osobę. (ten, kto umieści banerek na swoim blogu, otrzyma dwa głosy).

If you want to win one of it. Just leave a comment below the post (don't forget to tell me which one you want), on 23rd I will draw a winner.
If you will put the picture above on your website/blog - you will double your chances in the lottery

3 komentarze:

  1. Cześć! Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu :) Najbardziej podoba mi się... a jakże, pani w czerwonej sukience ;) Ale też ta ostatnia przypinka, z przesłaniem artystycznym dot. sztuki współczesnej :)
    Zamieściłam baner na blogu: http://zadrukowany-kartonik.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z kobietą to też moja faworytka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, wspaniałe przypinki i ciekawe zajęcie swoją drogą :) Sama nie wiem, która najlepsza, ale w nawiązaniu do moich zdjęć w sukni ślubnej (haha), wybiorę tę z kobietą w czerwonej sukience. I już zaraz wstawiam banerek na bloga :D
    A nawiązując jeszcze do Twojego komentarza: wydaje mi się, że Postcrossing to jest jedno z najwspanialszych hobby, jakie kiedykolwiek miałam, tylko niestety w tym roku zrobiło się dużo droższe, przynajmniej w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...