Instagram

czwartek, 1 maja 2014

Zakładkowe giveaway

Dziś pierwszy maja. W Belgii ( i we Francji i w Szwajcarii) odwiedza się znajomych wręczając im bukiecik konwalii na szczęście. To i ja mam coś dla was. W jednej z księgarni, w czasie mojego pobytu u rodziców, znalazłam ciekawe zakładki.
Zostały wydrukowane przez Wydawnictwo Nasza Księgarnia z okazji setnej rocznicy urodzin Tove Jansson, twórczyni Muminków. 





Jeśli też jesteście fanami tych sympatycznych troli (albo hipopotamków) zostawcie komentarz pod postem - a być może wygracie dwie takie kartki. Nie zapomnijcie napisać, które chcielibyście dostać. Za tydzień (10. 05) wylosuję zwycięzcę.

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) Chyba najbardziej spodobała mi się druga, no i ostatnia. Wbrew wszystkim byłam fanką Buki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa!!! Muminki! Ja chcę, ja chcę! Podobają mi się wszystkie i ciężko byłoby mi się zdecydować... Ja też zawsze lubiłam Bukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Z racji tego, iż zaintrygował mnie kapelusz Taty Muminka wybieram drugą, a także czwartą, tym razem dlatego, że Buka to postrach wszystkich, którzy, tak jak ja, mieli okazję oglądać Muminków w czasach, gdy ta bajka była emitowana jako Dobranocka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biore udziału, ale pozdrawiam cie Kasik majowo :) swoja drogą świetne zakładki, to co może niebawem wspólnna kawa, gdzieś bliżej końca maja? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wziąć udział, jeśli nie jest zapóźno. Bardzo spodobała mi się ostatnia, czyli 4 zakłaska oraz pierwsza, choć wszystkie są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział!
    Poproszę o 2 i 4
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę 1 i 2 . Kocham Muminki !

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...