Instagram

środa, 16 lipca 2014

Finger tattoo


Tydzień temu wybrałam się do sklepu sprawdzić wyprzedaże i znalazłam takie tymczasowe tatuaże na paluszki. I chociaż nie mam dzieci postanowiłam je kupić. Jedno pudełko zostawię sobie, a nóż widelec, będę musiała kiedyś kogoś zająć, pocieszyć, rozśmieszyć i będzie jak znalazł.

One week ago I went to the shop in the neighborhood and I found those cute temporary finger tattoos. I decided to buy it, even if I have no children. Maybe one day it will be useful.


W czasie deszczu dzieci się nudzą. Jak byłam małą dziewczynką mama tworzyła mi teatrzyk z Panem Cerowanym, zagubioną skarpetką z doszytymi guzikami. Niby nic a jednak zajmowało mnie na kilka chwil.Teraz nawet i cały cyrk czy zoo można mieć na wyciągnięcie ręki :) Czyż to nie dobry pomysł?

When I was a little my mom was creating puppets for me from old socks. Now we don't even need to use imagination. Those little stickers are so nice and colorful, I'm sure every child would like to play with it.




Już za nami pierwsza połowa wakacji. Bardzo chętnie podzielę się z wami tymi naklejankami.
Jeśli chcecie wziąć udział w losowaniu - zostawcie mi proszę komentarz pod tym postem. Nie zapomnijcie napisać, który zestaw (cyrkowy czy zwierzęcy) bardziej wam się podoba.

I will gladly share those tattoos with you guys. If you want to take a part in this giveaway just leave a message below this blog post ( don't forget to mention which one you like - the zoo or cirques). 

A ci, którzy wrzucą u siebie powyższy banerek mogą wygrać oba opakowania.

4 komentarze:

  1. Niesamowite! Pierwszy raz takie widzę :-) Z chęcią wezmę udział w candy - banerek wstawiam na blogu w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pierwszy raz się z takimi spotkałam
      a zabawa może być i dla małych u dla dużych :)

      Usuń
  2. Ależ śmieszne, moja Ala właśnie przybiegła i oczywiście chce takie ;) mnie się nardziej cyrkowy podoba ale jej zwierzęcy :) banerek już na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę powodzenia :)

      Usuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...