Dziś przywitam was z nieco kontrowersyjną kartką. Pocztówkę dostałam z Holandii. Nie wiem, czy w Polsce taki reklamowy przekaz by przeszedł - krowa-święta na witrażu.
Kartka jest jednym z maeriałów promocyjnych inicjatywy
The milk story - pokazującej jak ważne jest zdrowe, naturalne odżywianie.
Mleko jest zgrabnym tematem w kampaniach społecznych. Pamiętam niedawną "Pij mleko, będziesz wielki" - w której to polscy sportowcy promowali picie białego trunku.
|
http://www.arkadia-polania.pl/ |
|
http://www.arkadia-polania.pl/ |
Warto wspomnieć amerykańską kampanię "Got milk" - której twarzą były gwiazdy popkultury.
|
http://miamiherald.typepad.com/.a/6a00d83451b26169e201156e9aed21970c-320wi | |
|
http://img.photobucket.com/albums/v144/thesuperbatfan/Superman--Batman-milk-ads.jpg |
|
http://cdn.gossiponthis.com/wp-content/uploads/2008/01/rihannamilk.thumbnail.jpg |
A ja nie lubię mleka. Piję je tylko w kawie :/ i nawet David Beckham mnie nie namówi
I to dziwne poczucie humoru Holendrów... W Polsce za takie coś wydawca pocztówek zostałby zlinczowany.
OdpowiedzUsuńhttp://trampkowapoczta.blogspot.com/
a ja jestem ciekawa, czy były inne "święte krowy" do kolekcji :)
Usuń