Instagram

środa, 5 września 2012

Pozdrowienia z Polski - Warszawa

W czasie mojego pobytu w Polsce odwiedziłam Warszawę. Musiałam się udać do dwóch ministerstw po pieczątki poświadczające na moich dyplomach. Gdy już załatwiłam swoje sprawy, miałam dużo czasu na nic nierobienie. Razem z Czarodziejką Rayą spacerowałyśmy po stolicy. Było okropnie gorąco.Nie omieszkałam oczywiście kupić kilku pocztówek. Lubię Warszawę za to, że chociaż wiele razy tam byłam, wiem, że nigdy nie odkryję wszystkich jej skarbów.


When I was in Poland I spent two days in Warsaw. I had to visit the Ministry of Foreign Affairs and Ministry of Science and Higher Education to get a very important stamps on my diplomas. After that I had a lot of time to spend with my friend. We went downtown, we visited Old Town. As you can see I had a chance to meet a family of Pegasuses. It was such a nice day. 
Of course I had to buy some postcards :)

Quand j’étais en Pologne, je suis allée a Varsovie. J'ai du aller la Ministère des Affaires étrangères et du ministère de la Science et de l'Enseignement Supérieur. Après , quand j'ai fini mes affaires, je me suis promenée avec ma ami  dans les rues de Varsovie. Il faisait tellement chaud. Je me suis bien amusée :)
Bien sure, j'ai acheté les cartes postales :)



1 komentarz:

  1. mam fajne pocztówki ze zlotu garbusów i innych vw, seria limitowana, chcesz?

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...