Instagram

czwartek, 9 sierpnia 2012

Crystal Resin Gedeo Pebeo

Mój nowy nabytek - Gedeo Resin Crystal - sztuczna żywica, którą można wykorzystać do tworzenia przeróżnych guzików, zawieszek, czy inkluzji. Kiedyś miałam śliczne kolczyki z zatopionymi w nich ziarnami kawy, dlatego moją zabawę z nowym produktem zaczęłam od próby stworzenia czegoś podobnego.
Przyszykowałam wszystko zgodnie z instrukcją i czekałam. Po upływie 24 godzin moje guziczki powinny grzecznie wyskoczyć z wytłoczek. A guzik! Nic! Ściskałam, tłukłam, uderzałam o framugę balkonu. Nic. Na szczęście po upływie prawie 48 godzin (gdy już byłam załamana, że wydałam bez sensu pieniądze a się do tego nie nadaję) udało się - moje wytwory opuściły foremki.
Pierwsza próba. Następne mam nadzieję, będą bardziej udane :) Może następnym razem zatopię kwiaty?



My new purchase - Gedeo Resin Crystal. I was learning how to use it. I wanted to make an inclusion with coffee beans. I was following instructions, I mixed the resin, I placed it in the mold and I was waiting. It was written that I should wait 24 hours, but after that it was still too difficult to remove my pendants. So after two days, finally, my little crystals popped out from the mold. It isn't perfect but it is my very first trial. I'm sure next time will be better :) I wonder what should I put inside? Flowers? 


Mon nouvel achat - Crystal résine Gedeo. J'apprendrais comment l'utiliser. Je voudrais faire une inclusion avec quelques grains de café. J'ai lu des instructions, j'ai mélangé la résine, je l'ai placé dans une moule et j''attendais. Après deux jours, enfin, mes petits cristaux étaient prêt - j'ai les arraché . Ils ne sont pas parfait, mais c'est mon première fois. Je suis sûr que la prochaine fois sera mieux :)
Qu'est ce que je peux mettre dans l’intérieur de mon cristal? Peut-être fleurs?

 

3 komentarze:

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...