Instagram

sobota, 10 listopada 2012

wyróżnienie Liebster Blog!

O hyrtum-pyrtum! Moje pierwsze wyróżnienie :) Dostałam je od Magdy Fou z bloga Polka na obczyźnie.


A oto i pytania i odpowiedzi:

1. pies czy kot? Kot!
2. podróż marzeń Sankt Petersburg, bardzo bym chciała zobaczyć "Wenecję północy" i Ermitaż :) oby kiedyś się spełniło.. zobaczymy
3. ulubione zajęcie w czasie wolnym
czytanie, pisanie, rysowanie - nic się nie zmieniło tutaj od przedszkola
4. imię pierwszej miłości
nie pamiętam, ale wiem, że zaraził mnie ospą. Było to nad morzem, miałam 7 lat. I nie mogłam z nim kopać dołków ani robić babek, bo jego ridzce chodzili na plażę naturystów (a moi o dziwo nie..)
5. co Cię najbardziej irytuje?
egoiści
6. co najbardziej lubisz w sobie?
swoją mimikę twarzy,  zmarszki od uśmiechania i te na czole od marszczenia (znaczy myślenia)
7. czy polityka Cię denerwuje, czy kompletnie nie wzrusza?
kompletnie nie wzrusza,
8. jakiego przedmiotu najbardziej nie lubiłaś w szkole?
WFu, jakby się dało, byłabym niedysponowała dwa tygodnie pod rząd
9. piosenka, której nie możesz słuchać z obojętnością
70 Millions w wykonaniu Hold Your Horses 
10.  jaki prezent chciałabyś dostać pod choinkę? kolczyki soutache, szalik na drutach w kształcie liska i książkę, która nie pozwoli mi spać w nocy
11. czego najbardziej się boisz?
dżdżownic 

---------------

Moje pytania:

  1. Jesień czy wiosna?
  2. Motyl czy ćma?
  3. Haiku czy limeryk?
  4. Nie mam co na siebie włożyć czy nie mam co czytać? 
  5. Modelka czy fotograf?
  6. Gry komputerowe czy gry planszowe?
  7. Czego nigdy nie zjesz?
  8. Za czym tęsknisz?
  9. Najpiękniejszy prezent?
  10. Z czego jesteś dumna?
  11. Film, którego nigdy nie zapomnisz  

 Do zabawy zapraszam:


 

3 komentarze:

  1. dziękuję bardzo:) może się pobawię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję bardzo :) No to się będę musiała nagłowić nad niektórymi pytaniami

    OdpowiedzUsuń
  3. I chodzi o to, by odpowiedzieć na pytania na swoim blogu, czy jak?

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...