Instagram

niedziela, 14 kwietnia 2013

Tydzień 12

W tym tygodniu:
We wtorek poszliśmy do kina na premierę filmu Oblivion w Bozarze.
W środę natknęliśmy się na sporą grupę nastolatków czekających na swojego muzycznego idola - Justina Biebera, który właśnie przyjechał na koncert do Belgii. Postaliśmy z nimi - ale cierpliwości starczyło mi tylko na strzelenie zdjęcia okna, z którego machał do fanek (musicie sobie go wyobrazić, za słabe paparazzi jestem). Lokalna gazeta uchwyciła mnie czekającą na piosenkarza (pierwszy szary beret w czerwonym płaszczu z lewej).

Trochę piwnej degustacji.


 W weekend wybrałam się w okolice Placu Saint-Catherine, by zobaczyć występy organizowane w ramach Hopla - święta artystów cyrkowych. Nawet Manneken-Pis był przebrany za clowna! 
Za nami pierwszy weekend (oby nie ostatni!) z piękną pogodą.




6 komentarzy:

  1. Kurcze, to jest zaleta duzego miasta, zawsze cos sie dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnoszę wrażenie, że tam u Ciebie w Brukseli to ciągle coś się dzieje i bez przerwy gdzieś bywasz. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne rzeczy sie dzieją! wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieber to ten chłopczyk który podaje się za mężczyznę?;)
    Fajnie że tak dużo się dzieje, urok wielkich miast:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Widziałaś Biebera! Wow! :D:D:D
    Ja pamiętam, jak Plac Saint-Catherine zrobił na mnie ogromne wrażenie. Piękne tam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super! a ja nic nie wiedziałam o tej imprezie!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...