Instagram

czwartek, 6 czerwca 2013

7 Day PHOTO CHALLENGE {June} day 4

Tematem na dziś jest zrobione przez ciebie.  Niedawno pokazywałam wam materiałową broszkę.
Jak obiecałam, zrobiłam dla was krótki instruktaż, jak zrobić kwiatek z organtyny w 5 minut.

Potrzebujemy:
nożyczek, igły z nitką, świeczkę, kawałek organtyny
Z materiału wycinamy kółka - albo tniemy go byle jak (szybsza wersja)
Każdy kawałek opalamy nad płomieniem świecy. Materiał powinien się ładnie pomarszczyć. (Uwaga na palce!)
Oto co powinniśmy otrzymać - wszystkie elementy są już gotowe. 
Teraz wystarczy wszystko zszyć i gotowe! :)

Powodzenia! Jeśli zrobicie podobne kwiatki, napiszcie do mnie. Będzie mi bardzo miło :)

11 komentarzy:

  1. Muzę spróbować, bo piękne broszki wychodzą :D Dziękuję za instrukcje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zaluje, ze nie potrafie tak robic, straszna niezdara manualna ze mnie, swietny pomysl, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kwiatuszek:) Dzięki za instrukcję, na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te kwiatuszki, broszki, wykorzystywałam je na swoje kartki, są takie subtelne i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie proste! A ja tak się boję za to zabrać, żeby nie zepsuć materiału:-) Dzięki za instrukcję obsługi:-)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...