Instagram

niedziela, 7 lipca 2013

Tydzień 24

W tym tygodniu byłam wolontariuszką w czasie Big Volunteer Week. Każdego dnia robiło się coś innego - a to odwiedzano chorych w szpitalu, to przekazywano żywność bezdomnym z Dworca Północnego, to spędzono czas z dziećmi z ubogich rodzin. Ja byłam ogrodniczką, w Domu Samotnej Matki szyłam z mieszkankami lalki, a w czasie pikniku malowałam dzieciom buzie (większość chciała motyle).

W czwartek miałam pierwsze spotkanie blogowe z blogerką z Brukseli :) Śmiechu było co nie miara.

Poza tym? Od poniedziałku do środy w w stolicy odbywał się Ommegang - inscenizacja przeniesienia figury Maryi i pochodu z okazji wizyty króla Hiszpanii Karola V z 1549 roku. Defilada zaczynała się na placu Grand Sablon - kończyła się na Grand Place, gdzie odbyło się przedstawienie. (możecie zobaczyć kilka zdjęć na blogu Niki).

Ponieważ nie miałam wykupionego biletu wstępu, musiałam zadowolić się darmowym pokazem :)





szli wielmoże

niesiono święte proporce
przedstawiciele cechów

maszerowani mieszczanie

podrzucono flagi

 


pospólstwo

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze Ci w tych spodniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiula, ale ciekawie tydzień spędziłaś! Jestem pełna podziwu za ten wolontariat! też wspominam o naszym spotkaniu blogowym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...