Instagram

sobota, 30 czerwca 2012

bransoletka Shamballa (2)

Teraz już liczyłam najpierw lewy dołem, prawy górą, potem prawy dołem, lewy górą. Do bransoletki wplotłam agaty i hematyt. Zakończyłam jakimiś plastikowymi koralikami. Ozdoba bardzo mi się podoba, jest łatwa do zrobienia. Z pewnością będzie ich więcej :)

I know I've just finished one of the bracelets. I liked the first one so much, that I made another one. This time I used real stones - agates and hematite.

Oui oui, je sais, je viens de faire le premier bracelet, mais je l'aime beaucoup. Alors j'ai fait deuxième. J'ai utilisé pierres authentiques - agates et d'hématite. 







2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie bransoletki. :)
    PS: Wrzuciłam już zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste do zrobienia, a przy tym można zrobić wiele wariantów kolorystycznych i nosić wszytskie razem. W razie problemów służę pomocą:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...