Instagram

wtorek, 3 lipca 2012

Kolaż 9

W holu siłowni znalalzłam dziś reklamę wystawy fotografii z lat 50. ubiegłego wieku. Od razu wiedziałam, że wykorzystam ją do poczynienia kolażu.
Nadal nie mam polskich gazet, aleeee mam krówki z Wedla. Wiedziałyście, że każdy papierek zawiera myśl, tak jak Tymbark :)
 Kolaż pasuje mi do Słoika #43 CollageCaffe - lustereczko, powiedz przecie.. 

Today in the gym's corridor I found an advert of a photography exhibition - pictures of Brussels after II World War. I knew that I will use this brochure. :) 
Text - someone is waiting for you

Aujourd'hui j'ai trouve dans le couloir de ma gym, une brochure - le pub de exhibition des photos - Bruxelles après la second guerre mondiale.  Je savais, je vais l'utiliser tout de suite :)
le texte - il y a quelqu'un t'attend.



1 komentarz:

  1. Takie znaleziska są najlepsze :) I do tego pięknie je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...