Instagram

wtorek, 26 marca 2013

Tydzień 9

Trochę z poślizgiem - poprzeni tydzień zaczął się dosyć spokojnie - flamandzki, francuski, flamandzki. Nic się nie dzieje. 
W czwartek wybyliśmy do Budapesztu, gdzie bawiliśmy się do poniedziałku.

First half ot previous week wasn't really special - courses, courses, courses. On Thursday we went to Budapest! I've just returned yesterday.

 Bez zdjęcia jedzenia nie obejdzie się. 
W końcu udało mi się zjeść sławną zupę rybną -  halászlé.
Znaleźliśmy nowy lokal - podróbka amerykańskiej sieci Cinnabon. Prócz cynamonowych babeczek serwowano też precle salami i bekonowe.

Of course, blog withous pictures of the food is kinda empty. 
I had a chance to try famous Hungarian fish soup - halaszle.
We found another good place to eat - Bite Bakery Cafe - where you can buy cinnabon like rolls, or pretzels with salami or bacon.
Widoczki niekoniecznie pocztówkowe. Brr ale było zimno!
It was really cold, so I didn't take many pictures. 
Wejście do muzeum.
Entrance to the museum.
 Jeszcze raz odwiedziliśmy New York Cafe - ponoć jedną z najpiękniejszych kawiarni w Europie.
Another time we visited New York Cafe - one of the most beautiful coffee places in Europe.
 
A to moja pierwsza wizyta w kompleksie basenów Szechenyi. Sama się sobie dziwie, jak to się stało, że biegałam w kostiumie kąpielowym na dworze przy takiej zimnicy. Na szczęście woda była ciepła (38 stopni).

On Sunday we wanted to experience something new - so we went to Szechenyi.thermal baths. Can you imagine, I was running outside on this cold waring only swimming suit. At least water was really warm -- 38 degrees. 

2 komentarze:

  1. Oh, zazdroszcze tego Budapesztu! Tez bym sie wybrala, bardzo dawno bylam! Ale chyba poczekalabym do lata, bo Londyn mi ostatnio dal w kosc z za pogoda.
    W takim basenie wygrzewalysmy sie z siorka w styczniu, raz padal snieg, raz deszcz, a my sie wygrzewalysmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia! :) z chęcią zobaczyłabym Budapeszt, w którym nigdy nie byłam, bo przejrzałam Twojego bloga i zachęciłam się bardzo :)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...