Instagram

wtorek, 6 maja 2014

Pozdrowienia z Zabrza 2

Korzystając z okazji, iż akurat musiałam wyrobić nowy dowód osobisty, zahaczyłam o centrum miasta. Odwiedziłam zabrzańskie cetrum informacji turystycznej, skąd zabrałam takie oto kartki:

Zabrze co rusz się rozwija i pięnieje. Poniżej fontanny naprzeciwko muzeum Górnictwa Węglowego. Obok zabrzański Kompleks Rekreacji Aquarius oraz budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie.

 Niedawno zainwestowano w przebudowę stadionu miejskiego (tutaj na razie wizualizacja). Nosi on imię Ernesta Pohla. Najważniejszą grupą sportową jest tutaj oczywiście Górnik Zabrze.

 Zabrze jest miejscem wielu kulturalnych spotkań. Ten nieciekawy szary budynek to nasza hala koncertowa - Dom Muzyki i Tańca. Z prawej strony gmach Teatru Nowego oraz nowej siedziby Zabrzańskiej Filharmonii.
 Można tu również znaleźć ciekawe budowle ze względu na architekturę.  Poniżej budynek kościoła parafii św. Józefa, budynek urzędu miejskiego oraz komenda policji i gmach Centrum Edukacji (szkoły gimnazjalne i ponadgimnazjalnych o profilu technicznym).

 Ostatnio promuje się aktywny wypoczynek w moim mieście. Niestety nadal nie zbudowano wiele ścieżek rowerowych. Można pójść na spacer do ogrodu botanicznego (największe zdjęcie poniżej).

Oto i jak wygląda moje miasto teraz. Mam nadzieję, że podobała się wam ta krótka, wirtualno-pocztówkowa wycieczka.

1 komentarz:

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...