Instagram

niedziela, 7 września 2014

Tygodnie 85 - 87

Oj i znów mnie nie było. Za dużo się dzieje naokoło. Oto kilka migawek z ostatnich tygodni:
W sobotę 23 sierpnia pojechałam do Antwerpii. Zostałam zaproszona na nietypową wycieczkę. Oprowadzano nas bowiem po właśnie remontowanym muzeum sztuk pięknych. Przewodniczka pokazywała nam gdzie co i jak zostanie zbudowane, a co zostało zburzone. Muzeum zostanie otwarte po renowacjach w 2018 roku.



Później w centrum miasta wybrałyśmy się na wycieczkę z przewodnikiem. Przechadzajc starym miastem słuchałyśmy legend i podań z Antwerpii.
 



Ostatni tydzień sierpnia prowadziłam półkolonie z maluszkami od 2 do 6 roku życia. Odkrywaliśmy świat kolorów.

























Zeszłą sobotę spędziłam z Tinne w jej rodzinnej miejscowości - Geel w prowincji Antwerpia.




























W ten weekend pracowałam jako wolontariuszka w czasie parady balonów  Brukseli. Przydzielono mi wielkiego Spirou. Uh ale był ciężki!














4 komentarze:

  1. Można powiedzieć, że zrobili Cię w balona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci licznik nabijam w nadziei, że coś napisałaś... ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym uczestniczyć w takiej paradzie... Uwielbiam, gdy coś się dzieje, parady, festiwale, festyny to coś w sam raz dla mnie.
    To musiało być naprawdę nietypowe doświadczenie móc zobaczyć muzeum w czasie remontu... Zwykle typowi turyści mogą ujrzeć jedynie efekt końcowy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy bardzo ambitnie, aktywnie i fotograficznie :)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...