Instagram

poniedziałek, 3 grudnia 2012

filcaki

Zbliżają się różne okazje, żeby móc coś komuś sprezentować. Na przykład za tydzień mamy świąteczne spotkanie Brukselskich Wymieniaczy Książek (czy jak to tam zwał po angielsku), w czasie którego będzie zorganizowana loteria (dla dzieci i dorosłych) z fantami. Postanowiłam wziąć udział w zabawie. Podaruję im moje kolczyki i filcowanego misia-brelok. W piątek, nim zachorowałam, zrobiłam dla nich jeszcze kucyka (który wygląda jak osiołek) i broszkę.






6 komentarzy:

  1. Żadny osiołek - kucyk z prawdziwego zdarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, kucyk jest super! Ja mam zamówienie na bohaterki My little Pony... Ciekawe co mi z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadlam w odwiedziny:P
    fajny blog,milego wieczoru zycze:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kucyk słodki. Jak bum cyk kucyk :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, też zaprosiłam CIę do zabawy w pytania i odpowiedzi :)
    teraz masz dwa zestawy pytań!
    http://polskapakistansverige.blogspot.se/2012/12/liebster-blogi-rozdane.html

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...