Instagram

piątek, 3 maja 2013

Les musées à Bruxelles (12)

Pierwszego maja odwiedziliśmy ogród botaniczny w Laeken,  który to jest położony przy pałacu królewskim - oficjalnej siedziby króla i królowej Belgii (akurat tego nie można było odwiedzić, ba zbliżyć się doń na mniej niż sto metrów!).

On 1st May we visited the Green House which is sitauted next to Royal Castle of Laeken. 

Le mercredi dernier nous avons visite les Serres royales de Laeken, que sont sont ouvertes au public, durant environ 3 semaines.


Kompleks, udostępniony dla zwiedzających,składał się z kilkunastu ogrommnych szklarni oraz rozległego parku.





Piękna pogoda dopisała i można było również sfotografować znajdującą się nieopodal Wieżę Japońską.


6 komentarzy:

  1. Piękny ten ogród botaniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz na ostatnim zdjeciu!!
    takie ogrody to byloby cos dla mnie ;)
    A na pierwszym to straznik pilnuje, zebys na mniej niz 100 metrow nie podeszla?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) O, jak ja dawno w ogrodzie botanicznym nie byłam... Trzeba to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja będe przejeżdżac chyba prez belgię dzisiaj. fajne byłoby pozwiedzac coś ... ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam zatem na zdjęcia i relację z tego, co uda Ci się zobaczyć :)

      Usuń
  5. Ja wciąż nie byłam w Belgii i nawet ciężko mi coś powiedzieć o tym kraju. Sama byłabym ciekawa własnych spostrzeżeń. Ale jak widać jest gdzie zajść:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...