Instagram

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wymiana podróżnicza

Niedawno wzięłam udział w wymianie organizowanej przez CollageCafe. Polegała ona na wzajemnej wysyłce przedmiotów kojarzących się z podróżami. Od Marii dostałam całą masę rzeczy.

It was a journey swap. This is what I've got:

Przysłała mi dwie przepiękne włąsnoręcznie wykonane kartki okolicznościowe:

Wiele papierów do kolażowego wykorzystania:
Podróżnice-mapowe pocztówki:
 Różnorakie bilety od biletu PKP do wstępu do muzeum watykańskiego.
Ciekawe znaczki:

Mam nadzieję, że Maria, do której wysłałam swoją przesyłkę też się z niej ucieszyła :)

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za przesyłkę od ciebie. Wszystko mi się przyda a mapę wykorzystam w czasie wakacyjnej podróży.
    Zdjęcie wysłałam na adres: art.elizka...........

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również wszelkiego rodzaju bilety kojarzą się z podróżowaniem ;D

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...