Instagram

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Tydzień 76

Bawię się filtrami z Picasy. W parku Cinquantenaire natknęłam się na niecodzienną restaurację Dinner in the sky - to projekt polegający na jedzeniu dań będąc zawieszonym kilkadziesiąt metrów nad ziemią. (O sikaniu w czasie posiłku pewnie nie ma mowy). 
Z okazji święta Kanady Manneken Pis ubrał nowe wdzianko. Znalazłam ciekawy mural oraz starą reklamę zakładu szewskiego.


 W środę odwiedziłam wernisaż wystawy Stephana Balleux w Muzeum Ixelles. Znalazłam jeszcze ciekawszy mural - przedstawiający Thorgala z żoną. Wystawa galerii sprzedającej głowy-doniczki.


1 komentarz:

  1. Mój blog zmienił link. Serdecznie zapraszam tutaj: http://postcards-miki.blogspot.com/ ;-)

    OdpowiedzUsuń

Maybe you will like also:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...